Често задавани въпроси
Дори и най-опитните пътници понякога имат въпроси. Тук ще намериш отговори, свързани с всяка стъпка от пътуването ти, от резервирането на полета до кацането на крайното летище, придвижването до хотела или изправянето пред неочаквани ситуации при пътуване.
- Как мога да се свържа с GoVola?
- Как мога да се свържа с GoVola чрез чата?
- Не мога да се свържа чрез чата с GoVola. Какво да направя?
- Искам да говоря с консултант на GoVola по телефона. Какво да направя?
- Как мога да се абонирам за най-новите офери?
- Как мога да променя имейл адрес/телефонен номер в моята резервация във Vola?
- Как мога да подам жалба?
- Колко време отнема да получа отговор на моята жалба?
- Какво представлява Vola Flex?
- Кога мога да закупя Vola Flex?
- Колко пъти мога да прилагам услугата Vola Flex към резервация?
- Купих Vola Flex за моята резервация. Как да получа възстановяване на сумата?
- Купих Vola Flex за моята резервация. Как да променя полета си?
- Възстановява ли се сумата за услугата Vola Flex?
- Какво представлява услугата Vola Trip Protect и защо трябва да я добавя към резервацията си?
- Кога мога да закупя Vola Trip Protect?
- Как работи услугата Vola Trip Protect?
- Възстановява ли се сумата за услугата Vola Trip Protect?
- Какви ограничения се прилагат за Vola Trip Protect?
- Каква е разликата между Vola Trip Protect и застраховката за пътуване?
- Каква е разликата между Vola Flex и застраховката за пътуване?
- Каква е разликата между Vola Trip Protect и Vola Flex?
- Каква е разликата между Trip Protect и Fast Refund?
- Какво представлява Fast Refund?
- Кога мога да закупя Fast Refund?
- Купих Fast Refund за моята резервация. Как да си върна парите?
- Възстановява ли се сумата за услугата Fast Refund?
- Искам да анулирам самолетния си билет и добавих услугата Fast Refund. Кога ще получа парите си?
- Как мога да платя, ако нямам карта?
- Направих плащането; кога ще получа самолетния си билет и фактурата?
- Ако направя резервацията днес, мога ли да я платя утре?
- Направих плащането, но от мен се иска различна цена.
- Как мога да разбера дали съм платил/парите са изтеглени от картата ми?
- Какво представлява CVV кодът
- CVV кодът различен ли е от ПИН кода?
- Какво означава 3D Secure?
- Как ще получа кода за 3D Secure?
- Какво трябва да направя, ако не мога да завърша плащането?
- Кога получавам фактура?
- Как мога да поискам клиентско извлечение, за да видя хронологията на фактурите си?
- Мога ли да променя данните във фактурата?
- Какви данни са необходими за фактуриране?
- Бих искал да направя резервация; можете ли да ми помогнете за това?
- Още нямам паспорт; мога ли да направя резервацията и да актуализирам данните за паспорта по-късно?
- Как мога да закупя билет за бизнес класа?
- Как да приложа ваучер на GoVola към моята резервация?
- Мога ли да добавя няколко ваучера на GoVola към резервация?
- Мога ли да закупя ваучер за подарък?
- Кога изтича валидността на купона за отстъпка?
- Как мога да направя групова резервация?
- Какво представляват комбинираните полети?
- Трябва ли да сменям летища за комбинирани полети?
- Какво представлява таксата за обслужване на GoVola?
- Полетът ми беше анулиран/променен с повече от 5 часа от авиокомпанията. Какви възможности имам?
- Как мога да конвертирам купон за отстъпка в пари?
- Как може непълнолетно лице да пътува със самолет?
- Мога ли да направя заявка за резервация за непридружено непълнолетно лице?
- Пътувам с бебе (под 2 години). Какви предмети мога да нося на борда?
- Какви възможности имам, ако полетът ми бъде анулиран от авиокомпанията на летището или ми бъде отказан достъп на борда поради свръхрезервация?
- Как мога да си възстановя парите за полет, анулиран от авиокомпанията?
- Какви възможности имам, ако откажа новия график, предложен от авиокомпанията?
- Мога ли да поискам възстановяване на част от резервацията ми?
- Мога ли да поискам възстановяване на сумата директно от авиокомпанията?
- Мога ли да обсъдя възможности за промяна на полет директно с авиокомпанията?
- Ако полетът ми бъде анулиран от авиокомпанията, таксата за обслужване на GoVola ще бъде ли възстановена?
- Ако полетът ми закъснее, имам ли право на обезщетение?
- Какво мога да направя, ако изпусна следващата връзка поради закъснение на предишния полет?
- GoVola предлага ли компенсации за анулирани полети?
- Ако не мога да пътувам, може ли някой друг да пътува вместо мен?
- Защо трябва да плащам допълнително за смяна на датата?
- Кога мога да поискам промяна на датата на пътуване?
- Мога ли да анулирам закупения билет и сумата да ми бъде възстановена?
- Какви са условията за анулиране на комбинирани полети?
- Какви са условията за промяна на комбинирани полети?
- Кога мога да направя онлайн чекирането?
- Трябва ли да се чекирам отделно за комбинирани полети?
- Купих услугата за автоматично онлайн чекиране. Кога ще получа бордната си карта?
- Не съм закупил услугата за автоматично онлайн чекиране. Как ще получа бордната си карта?
- Купих услугата за автоматично онлайн чекиране и искам да избера мястото си.
- Защо не мога да намеря резервацията си на уебсайта на авиокомпанията?
- Защо имейл адресът от компанията е различен от моя имейл адрес?
Абонирай се за нашия бюлетин и научи първи за нашите оферти!
Получавай по имейл най-добрите оферти и ексклузивни предложения, възползвай се от най-добрите цени и се чувствай свободен да пътуваш.